Első könyves megjelenésem és dedikálásom


Hát, ez is eljött. Mondhatnám, hogy hihetetlen, de nehéz ezt mondani valamire, ami itt van a kezemben, és a hátoldalán sorakozó nevek között ott áll az enyém is.

A Főnix Könyvműhely az Ünnepi Könyvhétre újabb, fantasy novellákat tartalmazó antológiát adott ki. A tavalyi "Ajtók és átjárók" után a téma most a halhatatlanság lett, és tizenhat másik szerző mellett engem is az a csodálatos megtiszteltetés ért, hogy a novellámat beválogatták a kötetbe.



A megjelenés alkalmából a kiadó dedikálást is szervezett, így Budapestre utaztam, és rettenetesen izgultam :))) Néhány tanfolyami társamnak és tanárunknak köszönhetem, hogy egy órával az érkezésem után már mosolyogni is tudtam. Megkezdődött a dedikálás, és nagyon sok kedves ismeretlen "Halhatatlanok" kötetébe kanyarítottam a nevem pár kedves szó kíséretében. Csodálatos élmény volt, hogy ennyien eljöttetek ^^

Hazatérésem után is ért meglepetés, hiszen a magammal hozott könyvekre néhány nap alatt lecsaptak az ismerőseim. Ekkora érdeklődésre nem is számítottam. Nagyon köszönöm Nektek a támogatást, biztatást, és a rengeteg dicséretet, kedves szót!

A kötet tizenhétféleképpen közelíti meg a halhatatlanság témáját. A novellák közt akad történelmi, mesés, orkos-elfes-törpés, vagy egészen egyedi világban játszódó. Olvashattok benne mélyen elgondolkodtatót és kacagtatót. Abban biztos vagyok, hogy minden fantasyt kedvelő talál a maga szájízének megfelelőt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tigris

Érints meg! antológia megjelenés